Zwroty, wymiana i reklamacje

ZWROTY

Jeśli zakup okazał się nietrafiony zgodnie z prawem mogą Państwo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia odbioru przesyłki.

W tym celu należy poinformować nas drogą mailową na kontakt@zamerdam.pl o chęci dokonania zwrotu, np wypełniając elektroniczny formularz zwrotu.

Towar w stanie nienaruszonym wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz dokumentem zakupu należy wysłać na adres:

ZAMERDAM Karolina Kałużka
95-200 Pabianice
ul. Ostatnia 10/49

W ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru, pieniądze zostaną Państwu zwrócone.

Uwaga: Zamówienia indywidualne (z opcją personalizacji) oraz z okuciami innymi niż srebrne (standard) nie podlegają zwrotom i wymianom.

Pobierz formularz zwrotu do wydruku.

WYMIANA

Jeśli zakup okazał się nietrafiony istnieje możliwość jego wymiany.
Wymiana polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedura zwrotu  i ponownym złożeniu nowego zamówienia.
Otrzymany towar wraz z formularzem zwrotu oraz dowodem zakupu należy przesłać do nas na adres:

ZAMERDAM Karolina Kałużka
ul. Ostatnia 10 m 49
95-200 Pabianice.

Formularz zwrotu jest dostępny w punkcie ZWROTY.

Uwaga: Przy wymianach kody rabatowe nie są naliczane.  

Uwaga: Zamówienia indywidualne (z opcją personalizacji) oraz z okuciami innymi niż srebrne (standard) nie podlegają zwrotom i wymianom.

REKLAMACJE

W przypadku otrzymania wadliwego produktu, należy jak najszybciej powiadomić nas o tym fakcie.

Wadliwy towar, wraz z wypełnionym formularzem reklamacji oraz dokumentem zakupu należy wysłać na poniższy adres:

ZAMERDAM Karolina Kałużka
95-200 Pabianice
ul. Ostatnia 10/49

Reklamacje zostaną rozpatrzone w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru.

Pobierz formularz reklamacji do wydruku.

ELEKTRONICZNY FORMULARZ

Aby dokonać zwrotu lub reklamacji można również wypełnić elektroniczny formularz. W przypadku zdecydowania się na wypełnienie formularza w formie elektronicznej nie muszą Państwo dołączać do zwrotu bądź reklamacji formularza w formie drukowanej. Do wysyłanego towaru dołączamy tylko dokument zakupu.

Uwaga: Zamówienia indywidualne (z opcją personalizacji) oraz z okuciami innymi niż srebrne (standard) nie podlegają zwrotom i wymianom.

    Data zakupu:
    Zwrot/Reklamacja?
    Dołącz plik: